Enjoy the simple things in life is een blog
over wonen, inrichten, lekker rommelen in huis,
boeken en meer van die - soms kleine- dingen
die het leven net een beetje meer kleur geven...

zondag 16 december 2012

Blogland geeft in het rond!

Het pakje ligt hier al een weekje of wat op de tafel..... maar ik pakte het nog niet uit. Tot vandaag..... ik weet het, het is een dagje te vroeg.... Maar morgen, de 17e heb ik zo'n druk programma dat ik pas 's avonds weer achter de pc kan schuiven en dat vind ik toch iets te laat....
Vandaar.....

En wat zat er in het pakje?





Het kerstmagazine van Jeanne d'Arc Living, heerlijk om nog wat ideetjes uit op te doen! En ook nog 2 mooie sterren.
Dit alles komt van Ria van It's me. http://bonnature.blogspot.nl/

Ria, heel erg bedankt!!! Ik vind het ontzettend leuk en ga er van genieten!

Marjan

6 opmerkingen:

  1. ach een dagje eerder of later, maakt niks uit! Jij kunt lekker bladeren...als je wat minder druk bent ;)

    GRoetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bofferd, wat leuk dat Ria je zo verwend heeft...
    En ik zou ook niet te houden zijn oor...ik dacht dat mijn kerstknuffel er al was..liet hem even staan...pakte hem uit...het was hem niet...maar wel een leuk cadeau...die van mij is waarschijnlijk nog onderweg:)

    Fijne week jij,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om zo verwend te worden! Staat garant voor uren lees- en kijkplezier.

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou ....ik schaamde me wel een beetje toen ik vanmorgen de mijne uitpakte.....heb het ook zo druk he !!...sjuchttt......ik dacht ik had er wel iets meer van kunnen maken......maargoed...ik ben zo ik ben.....zullen we maar zeggen....maar ben blij dat je er blij mee bent.....laat ik het los.....goed he???...liefs van mij...xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoor,zo'n cadeautje.
    Geniet er maar heerlijk van.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Marjan!

    Hier ben ik dan eindelijk even....ik heb je groepsknuffel voor het weekend al mogen ontvangen en ben er hartstikke blij mee! Ik heb een post over de knuffel net geplaatst! Ik was de laatste dagen nml. ziek en het lukte daardoor niet eerder (sorry) Nogmaals bedankt en alvast fijne feestdagen!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen