Enjoy the simple things in life is een blog
over wonen, inrichten, lekker rommelen in huis,
boeken en meer van die - soms kleine- dingen
die het leven net een beetje meer kleur geven...

woensdag 19 december 2012

Kersthuis bij Deja Vu



Vorige week was ik bij het Kersthuis van Deja Vu. De winkel was weer prachtig ingericht! Leuke, sfeervolle hoekjes, mooi kerstgroen, mooie spulletjes.....
Ik ben op mijn gemakje een keer of 5 de winkel rondgeslenterd....... er was ook zo veel te zien....
Hieronder een paar foto's. Woorden zijn eigenlijk overbodig hè...
 




 Oh, dat keukentje, ik blijf het leuk vinden. Zo sfeervol.
 
Mooie kast.....
 

 
Heel eenvoudig, maar zo mooi...

Fijne dag iedereen!

Marjan

6 opmerkingen:

  1. Wat is dat kersthuis mooi, Marjan. Daar zou ik ook wel in rond willen kijken. Maar goed, ik heb er nu ook wat van meegekregen. Viavia kom ik op je blog en ik ga je gezellig volgen!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad,heel erg mooi Marjan.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh....daar zou ik ook wel een poosje zoet zijn, wat een sfeervol kersthuis.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zeg !!!...wij zijn ook geweest.....ik vond het prachtig allemaal....liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo kon ik toch even heerlijk meegenieten....
    Ziet er super sfeervol uit....
    Enne...nog wat moois gekocht...?

    Fijne feestdagen gewenst

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een sfeervol blog heb je, erg leuk!! Ik ga me aanmelden als volger, bij mij ben je ook van harte welkom!
    Lieve groet,
    Miriam
    beetje nieuw in blogland :)

    BeantwoordenVerwijderen