Enjoy the simple things in life is een blog
over wonen, inrichten, lekker rommelen in huis,
boeken en meer van die - soms kleine- dingen
die het leven net een beetje meer kleur geven...

maandag 12 december 2011

Kersthuis bij Deja Vu

Afgelopen zaterdag ging ik naar het Kersthuis bij Deja Vu. Het was weer ontzettend sfeervol en mooi ingericht, ik heb genoten. Wel vergat ik mijn fototoestel mee te nemen, dus jullie moeten het doen met foto's van mijn iphone.

Zo mooi die helleborussen in die witte bakken....

Als je binnenkomt, zie je dit

 Het zijkamertje
De keuken, ook weer zo mooi ingericht

Een prachtig gedekte kersttafel

Buiten was een grote tent waarin kransen en boeketten gemaakt werden. Veel helleborussen, dit vind ik echt bij kerst horen. Ik heb heerlijk rondgelopen, op mijn gemakje, echt genieten was dit. Het was weer zeer de moeite waard!

Fijne dag!

JUUL

4 opmerkingen:

  1. hoi wat een mooie foto`s een dat met je tel ziet er gezellig uit groetjes rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk te zien dat ook jij bij Déjà-Vu bent geweest. Ik heb daar ook zo van genoten en prachtige foto's gemaakt. Maar die zal je al vast wel hebben gezien op mijn blog. Leuk je tweede foto, die heb ik net zo gemaakt. Het is ook echt een blikvanger die tafel, prachtig!
    Heb je nog leuke spulletjes gekocht?

    Lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Juul!!
    Het ziet er ook wel heel uitnodigend uit zeg, en wat is de tafel prachtig gedekt...een plaatje!! Ik zou het ook heerlijk vinden om daar lekker op 't gemakje rond te scharrelen en me te vergapen aan al dat moois!
    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja het ziet er prachtig uit. Misschien dat ik binnenkort toch nog maar even weer moet binnen wippen

    Groetjes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen