Enjoy the simple things in life is een blog
over wonen, inrichten, lekker rommelen in huis,
boeken en meer van die - soms kleine- dingen
die het leven net een beetje meer kleur geven...

woensdag 7 december 2011

Brocante

Een poosje geleden ben ik naar een kerstmarkt geweest. In de krant werd het aangekondigd als kerstmarkt met brocante. Ik verwachtte er eigenlijk niet zoveel van, het was in een buurthuis dus niet echt een speciale brocantemarkt. Maar het was leuk! Natuurlijk stonden er kraampjes met kerststukjes, potjes jam en dat soort dingen, maar de paar brocantekraampjes die er stonden waren ontzettend leuk. Heel gevarieerde spulletjes en niet te duur. Ik had dus een heerlijk middagje. Ik was alleen gegaan, dus niemand die na het derde rondje een beetje begon te sputteren (maaam, ik heb écht alles al gezien hoor en nu wil jij nóg een keer rond...), nee ik kon op mijn dooie gemakje rondstruinen :-)

Ik kocht er onder andere enkele mooie oude houten klosjes. Thuis heb ik er wat kant omheen gedaan.

Verder deze 2 mooie oude puddingvormen.

Ook deze mooie oude garenkaartjes vond ik er en oude klemmetjes.

Leuk om zo een uurtje lekker rond te snuffelen bij de kraampjes en dan thuis lekker rommelen met de gekochte spulletjes. Zondag ben ik van plan om naar Deja Vu's kersthuis te gaan, heerlijk, ik heb er nu al zin in. Laten we hopen dat er niets tussen komt, ik ben een beetje grieperig namelijk....

JUUL

8 opmerkingen:

  1. Je Puddingvormen zijn echt mooi! In die glazen kun je zo prachtig decoreren! Je hebt mooie schatten gekocht!
    fijne avond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie aanwinsten....
    Niet ziek worden hoor.. ik ben ook al een paar dagen niet echt fit...bah je voelt je dan zo vervelend... Sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahahah eerste rondje heen, tweede rondje terug, en derde rondje voor dat wat je bij 1 en 2 nog niet gezien hebt...dat ze dat niet snappen!!!;)
    Geniet van je aanwinsten!

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk toch die rondjes, dat is het voordeel als je alleen gaat, dan kun je doen en laten wat jij wilt.
    Ik vind de puddingvormen heel erg mooi. Mooi om mee te decoreren.

    Fijne avond
    Lieve groet
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie spulletjes heb je gekocht, ik hoop dat je plannen voor zondag kunnen doorgaan!

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat kun je dan heerlijk mooie dingen vinden als je het niet verwacht.
    Leuk om weer mee te decoreren.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk zo lekker in je eentje rondstruinen op een brocantemarkt. Mooie aanwinsten heb je gevonden, volgens mij heb je al een hele verzameling puddingvormen inmiddels. Ik hoop dat je zondag kunt gaan. Was er vandaag en het is er weer prachtig! Beterschap gewenst, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi vondsten en zeker als je het niet verwacht.
    Nou beterschap en hopen dat het niet verder doorzet

    Groetjes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen