Enjoy the simple things in life is een blog
over wonen, inrichten, lekker rommelen in huis,
boeken en meer van die - soms kleine- dingen
die het leven net een beetje meer kleur geven...

zaterdag 16 april 2011

Bloesemtocht

Vandaag liep ik de Bloesemtocht. Die start in Geldermalsen en gaat langs de Linge en door leuke kleine dorpjes en over onder andere de beroemde Appeldijk in Tricht. De tocht wordt elk jaar georganiseerd door het Rode Kruis en dit jaar werden er 26.000 deelnemers verwacht.
Ik zou de tocht gaan lopen -16 km- met een vriendin, maar een paar weken geleden liep zij een blessure op. Alleen is ook maar alleen, dus boden man en dochter aan om mee te lopen. En het was geweldig. We hadden prima weer, ik heb me zelfs in moeten smeren want het was vooral 's middags heel zonnig.



Prachtig toch!
 Lief......

En we kwamen via mooie dijkjes langs prachtige huizen.... zucht......als ik nog eens de loterij win.... ooit...
Maar je moet ook wat te dromen houden, toch?


Fijn weekend!

JUUL

7 opmerkingen:

  1. maar Juul dat ziet eruit als een hele mooie tocht! Het weer zat mee en het gezelschap was top!!!! LEKKERRRRR

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke tocht!! fijn dat ik zo even meemocht !! geniet van een heerlijke zondag ! liefs Ria.....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is de natuur toch prachtig!
    Mooie foto`s heb je ervan gemaakt.
    Fijne dag!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke omgeving!! Prachtig landschap super wandeling zeg!
    fijne zondag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dat een heerlijke wandeling geweest, al dat moois om je heen, in de frisse lente lucht...genieten!
    En fijn dat jullie het samen konden doen...uberhaupt...16 km, petje af! Daar kan ik alleen maar van dromen.
    Fijn weekend verder!!
    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke wandeling moet dat geweest zijn Juul. Prachtige foto's heb je gemaakt van de bloesems. En ja, zo'n boerderij lijkt me ook wel wat! Hele fijne week gewenst, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een wandeling zeg , 16 km is niet niks maar het ziet er wel prachtig uit allemaal.
    Heerlijk om met dit lekkere weer buiten te zijn he ......en die huizen zijn inderdaad mooi , ik mag daar ook zo graag naar kijken (en over dromen)

    fijne avond verder, hartelijke groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen