Enjoy the simple things in life is een blog
over wonen, inrichten, lekker rommelen in huis,
boeken en meer van die - soms kleine- dingen
die het leven net een beetje meer kleur geven...

maandag 3 januari 2011

Monday, monday....

En dan is het -na alle feestelijkheden- ineens gewoon maandag.... de eerste van het nieuwe jaar. Alle feestdagen weer achter de rug, kerstboom opgeruimd (als het eenmaal nieuwjaar is wil ik die kerstboom zo snel mogelijk weer kwijt, hebben jullie dat nou ook?). Vandaag eens goed aan de poets gegaan. Ik houd geen voorjaarsschoonmaak, maar zo in de eerste week van januari heb ik toch wel de neiging om alles op z'n kop te zetten. Van de week nog even wat voorjaarsbolletjes in huis halen, toch stiekum wat plannetjes maken van wat ik zou willen doen in het nieuwe jaar. Nee, ik maak géén goede voornemens, die komen meestal toch niet uit... gewoon...plannetjes.
Vandaag ook weer een heerlijk vers broodje gebakken.

Ik bak een paar keer in de week brood, met de broodbakmachine. Heerlijk, vooral als het nog een beetje warm is zodat de boter erop smelt... hmmm en dan een plakje kaas erop.

JUUL

4 opmerkingen:

  1. Hmm krijg wel trek als ik lees, warm broodje, gesmolten boter en een plakje kaas.
    voor de rest is alles wat je schrijft zo herkenbaar, geen goede voornemens gewoon het leven weer oppakken en alles weer in zijn gewone gedoetjes
    Groetjes
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja lekker is dat he brood bakken........ik doe het ook regelmatig.......heerlijk......fijne week geniet !! liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er heerlijk uit dat lekkere verse brood! Wat zal het lekker ruiken bij jullie in huis!!

    Lieve groet
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh als ik dit zie wil ik ook een broodbakmachine!
    Lijkt me geweldig!

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen