Enjoy the simple things in life is een blog
over wonen, inrichten, lekker rommelen in huis,
boeken en meer van die - soms kleine- dingen
die het leven net een beetje meer kleur geven...

vrijdag 29 november 2013

Swappen

Ik deed dit jaar weer mee met de door Lynda (Een klein stukje van mij) georganiseerde swap. Zij koppelt iedereen die zich opgeeft aan een andere blogger en de bedoeling is dat je dan een klein cadeautje maakt of koopt voor diegene. Ik was voor de gelegenheid gekoppeld aan Wendy, van de blog me-mydog-athome http://me-mydog-athome.blogspot.nl

Afgelopen woensdag lag er een pakje in de bus toen ik thuis kwam......  Zo leuk om van een onbekende een leuk pakje te krijgen.
Dus snel opengemaakt...... en dit zat er in! Ik wilde de foto's al eerder plaatsen, maar helaas de laptop deed niet helemaal wat ik wilde. Dus even moeten wachten tot manlief tijd had om te kijken wat er mis ging.






Leuke spulletjes in naturelle tinten alvast voor de kerst. Heel leuk, ik ben er blij mee! Ik ben nogal van de hartjes dus het is helemaal mijn smaak. 

Dank je wel Wendy! En Lynda, jij natuurlijk bedankt voor de organisatie van het geheel!

Marjan







2 opmerkingen:

  1. Heel erg graag gedaan lieve Marjan! Ik ben blij dat je het leuk vind, ik heb heel je blog afgesnuffelt en toen ik de hartjes zag liggen dacht ik gelijk DAT is wat voor Marjan! Veel plezier er mee en ik wens je een warme en gezellige kersttijd toe!
    Veel liefs Wendy

    Ps dank u Lynda! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie blogje, ik zag u via andere blogsters..leuk om verder hier te lezen...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen