Enjoy the simple things in life is een blog
over wonen, inrichten, lekker rommelen in huis,
boeken en meer van die - soms kleine- dingen
die het leven net een beetje meer kleur geven...

maandag 19 maart 2012

High Tea

Gisteren vierde ik mijn 50e verjaardag met een High Tea. Vrijdag alle boodschappen gedaan, zaterdag de hele dag en zondagmorgen in de keuken gestaan (alles zelf gemaakt) en zondagmiddag was het zover. Rond twee uur kwamen alle gasten binnendruppelen. Omdat we niet iedereen in huis kwijt konden, hadden we onze tent tegen de schuifpui aan opgezet. Daarin hadden we de tafel met alle gerechten gezet en zo kon iedereen pakken wat ie lekker vond. Zo kwam ook mijn verzameling brocante schalen nog eens uit de kast. Om hoogte te creeĆ«ren plaatste ik nog wat borden en schalen op tafeltjes en krukjes. Het zag er mooi en uitnodigend uit.





 Dochterlief maakte de cupcakes!


Ik ben vreselijk verwend door iedereen: ik kreeg een aantal tuinbonnen, een bladcadeaubon, geld, bloemen.....Maar vooral was het een supergezellige middag, waar ik nog vaak met plezier aan terug zal denken! Nee, zo is 50 worden niet verkeerd :-))

Fijne dag,

JUUL

3 opmerkingen:

  1. Kijk en dan word ik niet uitgenodigd ????...hahahahaah!!..wat ziet het er allemaal heerlijk uit zeg !!!...fijne zonnige week liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo is het maar net....een pracht leeftijd.....
    Alsnog van harte!
    De beelden zien er inderdaad zeer uitnodigend uit.

    Op naar de volgende 50 '_)

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waauuww wat ziet het er mooi uit Juul. En wat een prachtige leeftijd!

    Nog lekker nagenieten hoor en een fijne zonnige dag toegewenst!

    Lieve Groet, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen