Enjoy the simple things in life is een blog
over wonen, inrichten, lekker rommelen in huis,
boeken en meer van die - soms kleine- dingen
die het leven net een beetje meer kleur geven...

woensdag 2 november 2011

Bloemetje op woensdag (10)

Het was hier vanochtend zulk lekker zonnig weer. Ik kreeg spontaan zin om iets aan de tuin te doen. Zo heel veel is er niet meer te doen, maar mijn zinken bloembakken voor het huis hadden dringend een nieuwe look nodig.
Ik heb bij het tuincentrum nog lang staan dubben wat ik zou nemen, er zijn zoveel kleuren viooltjes, allemaal even mooi....






In mijn oude zinken vuilnisemmers heb ik bergthee geplant, met in het midden een witte helleborus. Ik kan er altijd zo van genieten als die bakken weer net verse plantjes hebben, heerlijk.

Fijne dag!


JUUL

7 opmerkingen:

  1. Hier begon de dag met mist en later op de ochtend kwam de zon door. Niet voor heel lang, de rest van de dag verliep grijs. Maarre die bloemetjes van jou kleuren de dag ;-) LEUK die bergthee in die oude vuilnisemmer. Wij hebben hem gewoon als vuilnisemmer in gebruik. Die rode besjse doen het altijd goed !!!
    Lieve groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is die Bergthee in die vuilnisemmer leuk. en de helleborus in het midden. Het lijkt als of voor jouw de winter kan beginnen

    Groetjes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Warme kleurtjes heb je genomen, de plantjes in de zinkenbak zijn helemaal mooi van kleur.

    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi wat is de herfst prachtig met zo warme kleuren,groet irena

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet alles er weer prachtig en fleurig uit. Mooi de Bergthee in de vuilnisemmer.
    Wat kan je dan genieten hè.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleurtjes heb je gekozen, heel leuk zo!

    Lieve groet Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk allemaal...ohh die prullebak...wil ik ook !!!...je hebt de verkeerde foto bij mijn give away...het gaat om het boek zomerhuizen......niet om het magazine....liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen