Enjoy the simple things in life is een blog
over wonen, inrichten, lekker rommelen in huis,
boeken en meer van die - soms kleine- dingen
die het leven net een beetje meer kleur geven...

woensdag 15 juni 2011

Bloemetje op woensdag (5)

Het is weer woensdag, dus tijd voor een rondje (nou ja rondje, zo groot is 't ook weer niet) door mijn tuin voor het bloemetje op woensdag. Zie de blog van Veronique: http://vipderoos.blogspot.com/
Ik koos deze keer voor de kamperfoelie. Ik heb er verschillende staan, maar deze bloeide het mooiste.



Aan de andere kant van de schutting groeit er een mooie lila clematis doorheen. Kamperfoelie ruikt   zo heerlijk, maar alleen 's avonds. Om er lang van te kunnen genieten zet ik ook vaak een takje binnen, gecombineerd met wat rozen.

Fijne dag iedereen!

JUUL


11 opmerkingen:

  1. Jammer dat je de kamperfoelie niet kunt ruiken, is altijd zo lekker. Mooie foto's. Gr. Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja die geur van de kamperfoelie is zo heerlijk mooie foto's hoor .. fijne dag .. Gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jee, je kamperfoelie is prachtig, een superbloem op woensdag!

    Fijne dag!

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja dat is ook een mooie bloem de kamperfoelie.

    fijne dag nog
    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ja....die ruikt zo lekker. Mijne is niet meer goed opgekomen dus het wordt tijd voor een rondje tuincentrum voor een nieuwe!!
    Fleurige bloemengroet,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vind de kamperfoelie echt prachtig....hier bloeit ie nog niet helaas ;(
    Hij geurt idd altijd zo heerlijk.....kan er dan wel uren bij zitten.
    Fijne avond
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ruik hem hier, zou dat kunnen:)))
    Kamperfoelie is en blijft een heerlijke plant in de tuin.

    Groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi hoi

    Ik heb hem ook de kamperfoelie vorig jaar in de tuin gezet om het prieeltje te laten begroeien. Heerlijk he zoals ze ruiken, er zit momenteel weinig aan na die hoosbui van twee weken terug is er een hoop kapot gegaan. Maar ik had al fotos in het voren gemaakt gelukkig dus er mogen nog heel veel bloemetjes op woensdag komen.
    leuk dat je effies aan kwam.
    gr en een fijne avond
    Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bij deze plant moet ik altijd denken aan warme zomeravonden. De kleur de vorm helemaal vrolijk.
    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mmm ik ben dol op de geur van kamperfoelie :-)
    Die van de buurman komt nu over onze schutting hangen.
    Gratis en voor niks hihi
    FIJNE AVOND
    Lieve groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk de Kamperfoelie. Ik heb m laatst ook gepland in de tuin, heb nu al zin dat tie groter wordt en ook zo lekker gaat ruiken! Lieve groet en een fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen