Enjoy the simple things in life is een blog
over wonen, inrichten, lekker rommelen in huis,
boeken en meer van die - soms kleine- dingen
die het leven net een beetje meer kleur geven...

zondag 7 november 2010

Een fijn boek voor een luie zondag....

De Ierse tuinAls ik er de tijd voor heb kruip ik graag een middagje op de bank met een fijn boek. Onlangs heb ik "De Ierse tuin", van Tara Heavy gelezen. Een echt feelgood boek over een jonge vrouw die eigenlijk helemaal geen groene vingers heeft, maar bij wie het toch begint te kriebelen als ze op een dag langs een verwaarloosde tuin loopt. Met een aantal vrijwililgers gaat ze de tuin opknappen en terloops waaien er nog enkele mensen aan. De tuin blijkt een positieve verandering te weeg te brengen bij iedereen.
Heerlijk boek, ik las het in een keer uit!

JUUL

5 opmerkingen:

  1. Oh wauw dat lijkt me een mooi boek, de voorkant ziet er sowieso al geweldig uit!
    Ik onthou deze tip! :)

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad alleen de voorkant van het boek trekt al aan om te gaan lezen. Deze ga ik even onthouden.

    Lekker he een boek helemaal in een keer uitlezen.

    Groetjes
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er inderdaad leuk uit. Hoe bevalt het bloggen tot nu toe? :)

    Veel succes hoor. Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi,

    Ja als je je aanmeld als volger krijg je automatisch bericht als er iemand een nieuw berichtje heeft getypt. Ben je al verslaafd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die Juul begint zomaar haar eigen blog zonder dat ik het weet !!! hahahahha!!!....ik volg je hoor!! wil dit niet missen natuurlijk.....en zeker niet als we hetzelfde boek hebben gelezen......maar das alweer een tijdje geleden .......voordat ik een blog begon..........dus denk na !!! ....hahahahhah!! kom je ook even bij mij buurten???
    liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen